Czynników decydujących o tym, że jakaś firma odnosi sukcesy na rynku, a inne nie są w stanie jej dorównać jest zwykle bardzo kilka, a im większa konkurencja na rynku, tym konkurencja i wymagania większe.
Niektóre z nich tj. wysoka jakość, właściwie dobrana cena, czy poprawnie zorganizowany serwis i obsługa posprzedażowa są jakby oczywistością, które muszą być nieomal doskonale załatwione, bo bez tego nie warto wręcz marzyć o jakimkolwiek sukcesie.
Ta rosnąca konkurencja stwarza, że firmy starają się aby właściwie każdy, dosłownie najmniejszy element ichniejszym działalności funkcjonował jak najbardziej, co sprawia, że ichniejszym uwaga przesuwa się na nowe, poprzednio niedużo obsługiwane rejony funkcjonowania.
I nie ma tu znaczenia wielkość firmy, jest to reguła dotykająca zarówno te największe korporacje na rynku, jak i niezbyt duże, wręcz kilkuosobowe przedsiębiorstwa.
A jednym z bardziej istotnych obszarów, które były kiedyś zaniedbywane, w szczególności w mniejszych firmach jest dbałość o kompleksową obsługę klienta.
Istnieje dużo programów crm, ale kiedyś były one bardzo drogie i stać na nie było jedynie wielkie i bogate firmy.
Właśnie sytuacja uległa przekształceniu i crm dla małej firmy nie jest już rzeczą nadmiernie kosztowną, na którą firmy nie jest stać.
Prócz tego, łatwy crm w Internecie jest już również dostępny i to w jeszcze bardziej korzystnej cenie niż standardowe oprogramowanie.
To powoduje, że crm w małej firmie nie jest już niczym niezwykłym, a dzięki swej popularności przyczynia się do znacznego poprawienia jakości obsługi nabywców.

Zobacz: crm dla małej firmy.

Comments are closed.

Post Navigation